一度は言ってみたいセリフ集(いちセリ)

人生で一度は言ってみたいセリフを集めてみました。略して「いちセリ」です。

「あ 中華ナベ サンキュー ナチュラルに鉄分補給できていいんだよね」

おひっこし (アフタヌーンコミックス) より

 

「あ 中華ナベ サンキュー ナチュラルに鉄分補給できていいんだよね」

 

英語では?

Oh, Chinese nave, thank you. It's a good natural source of iron.

 

「あ 中華ナベ サンキュー ナチュラルに鉄分補給できていいんだよね」 | 一度は言ってみたいセリフ(いちセリ) | おひっこし (アフタヌーンコミックス) より

「あ 中華ナベ サンキュー ナチュラルに鉄分補給できていいんだよね」 | おひっこし (アフタヌーンコミックス) より

 

中華ナベをプレゼントされたらナチュラルに返したい言葉。ブランドモノより中華ナベを喜べる人間に私はなりたい。

 

全身全霊をかけたバカ漫画!!その圧倒的画力で描き出される、恋と笑いと涙の青春残酷物語。アフタヌーン・シーズン増刊で掲載され、伝説となった謎の新進気鋭漫画家・竹易てあし最初で最後の? 漫画全集!! ――「愚痴っぽくて刹那的。おせっかいなくせに傷つきやすく。経験ないのに知ったかぶって。でも、まっすぐだったあの頃に、もう一度戻ってみたくなりました。――ナチュラル沙村ワールド万歳!!」 (漫画家・藤沢とおる

 

A silly manga that puts all its heart and soul into it! A cruel coming-of-age story of love, laughter, and tears, drawn with overwhelming drawing power. This is the first and last collection of manga by the mysterious up-and-coming manga artist Takeyasu Teashi, who became a legend when his work appeared in the Afternoon Season supplement! The first and last collection of manga! -- "Whiny and ephemeral. She's nosy, but easily hurt. She's inexperienced but knows her stuff. But I wanted to go back to those days when I was straight. --Long live the natural Samura world! (manga artist, Toru Fujisawa)

 

おひっこし (アフタヌーンコミックス) Kindle版
沙村広明 (著)